ورود |عضويت
 
درباره ماعشاير استانتماس با ماصفحه نخست
 
1400/03/08

پیشنهاد اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی به عشایر استان اصفهان توسط قرارگاه سازندگی امام حسن(ع)


به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان اصفهان،مدیر کل امور عشایر اصفهان در جلسه قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی امام حسن (ع) اظهار داشت : سهم عشایر از اعتبار آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) حداقل 20 میلیارد تومان است.

وی افزود : عشایر استان با جمعیت حدودا 60000 نفری ، 40 درصد گوشت قرمز استان، 35 درصد صنایع دستی استان و سالانه حدود 7000 تن مواد لبنی و 150000 تن سیب قرمز تولید می کنند.

اسفندیاری با یادآور شدن فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلابند ادامه داد : عشایر یک قشر کم توقع و با بیشترین تولید در کشور هستند که در برنامه های دوم تا ششم کارهای خوبی برای این قشر مولد و زحمتکش انجام داده ایم که باید در این باره تلاش و دلسوزی بیشتری به خرج دهیم.

وی افزود : اداره کل امور عشایر استان اصفهان سالیانه 40 تا 50 پروژه عشایری انجام می دهد که سد، مجتمع های آبرسانی، حفر و تجهیز چاه، آبرسانی سیار و سوخت رسانی از جمله آنها می باشند.

مدیر کل امور عشایر اصفهان خاطر نشان کرد : در بحث پنل های خورشیدی 900 پنل سهم عشایر استان اصفهان می باشد که هم اکنون در حال توزیع می باشند.

مختار اسفندیاری افزود : در بحث جاده های عشایری سالیانه 20 کیلومتر جاده جدید احداث و 700 کیلومتر بازگشایی و تیغ زنی می شود .  

در پایان سرهنگ عجمی فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت : این قرارگاه آمادگی کامل برای انجام پروژه های توافق شده را دارد و برنامه ریزی لازم جهت اجرای آن ها انجام خواهد گرفت.

 

نظر شما درباره اين خبر:
  ارسال   صرفنظر  
بازگشت
شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
 
نظرسنجی
نظر شما در مورد وب سايت اداره کل امور عشاير در چيست؟
ارسال نظر

   
Copyright (c) 1403/02/01 اداره کل امور عشایر استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا