راهبرد مشارکت اداره کل امور عشایر استان اصفهان
اداره کل امور عشایر استان اصفهان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی و فنی، خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید و راهبردهای مشارکت شهروندان در تصمیمات و فرآیندهای اداری این اداره کل را به شرح ذیل فراهم نماید.
- حتی المقدور پیش نویس کلیه مقررات و لوایح خود را اعم از آییننامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی را به مدت یک هفته از طریق درگاه الکترونیک سازمان در معرض اظهارنظر ذینفعان، جوامع عمومی و تخصصی قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات نسبت به بررسی، اصلاح و سپس تصویب و ابلاغ اقدام نماید.
- تارنمای اداره کل امور عشایر استان اصفهان به نشانی www.ashayer-es.gov.ir، پست الکترونیکی به آدرس Modir@ashayer-es.gov.ir ، سامانه سامد و دیگر کانال های ارتباطی، بستر تعاملی لازم جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات شهروندان فراهم شده و این نظرات توسط بازرسی و شکایات، روابط عمومی و سایر بخش های مربوطه مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.
- واحدهای ارائه دهنده خدمات مکلفند پس از دریافت پیشنهادات یا شکایات در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال پاسخ اقدام نموده و پاسخ را به شهروند موردنظر منعکس نمایند. در مجموع روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات نباید بیش از ۱۰ روز کاری به طول بیانجامد.
- عموم شهروندان امکان مشاهده، اظهارنظر و پیگیری خدمات اداره کل امور عشایر استان اصفهان را از طریق تارنما، سامانه های الکترونیکی را خواهند داشت.
- شهروندان محترم میتوانند علاوه بر بسترهای الکترونیکی از طریق شماره تلفنهای ۰۳۱-۳۷۸۸۵۴۹۰ یا از طریق سامانه سامد، هرگونه اظهارنظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام و پیگیری نمایند.
برخی از سایر راه های ارتباطی پیش بینی شده جهت جلب مشارکت مردمی در پرتال اداره کل امور عشایر استان اصفهان عبارتند از:
۱. بخش تماس با ما در منوی بالای پرتال
۲. ارسال شکایات به صورت الکترونیکی (سامانه ۱۱۱)
۳. بخش پرسش و پاسخ در بخش دسترسی سریع در سمت راست صفحه پرتال
۴. رای گیری و نظرسنجی از ارباب رجوع از خدمات در منوی میز خدمت الکترونیکی قسمت فرم های الکترونیکی در سمت چپ صفحه پرتال
۵. نظرسنجی در سمت راست صفحه پرتال
- اداره کل امور عشایر استان اصفهان بر خود لازم می داند همواره نظرات، پیشنهادات و انتقادات و شکایات آحاد مردم به ویژه صاحب نظران، متخصصین، نخبگان، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین و بروزرسانی نماید.
|