ورود |عضويت
 
درباره ماعشاير استانتماس با ماصفحه نخست
 
1400/06/09

آغاز عملیات بازسازی و مرمت 13 کیلومتر از جاده عشایری منطقه بزمه شهرستان فریدونشهر


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل  امور عشایر اصفهان، مدیر کل امور عشایر استان اصفهان در آیین کلنگ زنی آغاز بازسازی و مرمت جاده عشایری منطقه بزمه شهرستان فریدونشهر که با حضور نماینده محترم مردم آن شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردیده بود اظهار داشت : راه ارتباطی از مهم ترین نیاز های عشایر می باشد که بر عواملی همچون فرهنگ، بهداشت، اقتصاد و بسیاری عوامل دیگر تاثیر گذار است.

اسفندیاری ادامه داد : تلاش ما در اداره امور عشایر بر بهبود شاخص های جامعه عشایری همچون جاده ارتباطی مناسب، آب شرب بهداشتی و مناسب و سایر شاخص ها می باشد که این شاخص ها قبل از انقلاب کمتر از 5 درصد بوده اند و اکنون به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی به بالای 60 درصد رسیده اند که امید است در برنامه هفتم به 100 درصد برسند.

مدیر کل امور عشایر اصفهان اضافه کرد : طول این جاده 13 کیلومتر است که در دو فاز بازسازی خواهد شد و در فاز اول 5 کیلومتر از آن از انتهای روستای بزمه مورد بازسازی و مرمت قرار خواهد گرفت.

اسفندیاری با اشاره به اهمیت جاده فوق اظهار داشت : این جاده نزدیکترین راه ارتباطی بین بخش های عشایر نشین چنارود جنوبی و شمالی شهرستان چادگان می باشد که اصلی ترین مسیر کوچ و ایلراه عشایری منطقه می باشد.

نظر شما درباره اين خبر:
  ارسال   صرفنظر  
بازگشت
شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
 
نظرسنجی
نظر شما در مورد وب سايت اداره کل امور عشاير در چيست؟
ارسال نظر

   
Copyright (c) 1403/02/01 اداره کل امور عشایر استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا