ورود |عضويت
 
درباره ماعشاير استانتماس با ماصفحه نخست
 
1398/02/16

برگزاری جلسه مدیریت کوچ عشایر استان اصفهان


در مورخ  98/2/14جلسه مدیریت کوچ عشایر با حضور اعضا تشکیل گردید.

جلسه مدیریت کوچ عشایر با حضور آقای مهندس شیشه فروش مدیر کل محترم بحران استانداری، فرمانداران و بخشداران و دستگاههای اجرایی مرتبط با کوچ عشایر در محل سالن اجتماعات شهید ضیایی اداره کل امور عشایر تشکیل گردید.

جلسه مذکور که به منظور هماهنگی بین دستگاههای اجرایی برای ارائه خدمات مناسب در حین کوچ عشایر تشکیل گردید آقای شیشه فروش به لزوم ترویج روحیه امید در جامعه بخصوص در شرایط فعلی به نقش جامعه عشایر در اقتصاد استان اشاره نمودند.

ایشان همچنین به ضرورت همکاری تمامی دستگاهها در تسهیل کوچ عشایر در ورود به مناطق ییلاقی استان با توجه به اهمیت حمایت از عشایر در راستای حمایت از رونق تولید تأکید نمودند.

در استان اصفهان 3 ایل بزرگ قشقایی- بختیاری و عرب جرقویه با بیش از 53000 نفر (9600 خانوار) به مدت تقریبی 6 ماه از سال از مراتع شهرستان های سمیرم- شهرضا- دهاقان- اصفهان- فریدونشهر و چادگان برای تعلیف دامهای خود بهره برداری می نمایند. عشایر استان دارای یک میلیون واحد دامی و تولید کننده 25% گوشت قرمز استان می باشند. عشایر همچنین 50 هزار تن محصولات زراعی و 120 هزار تن محصولات باغی و 27 هزار متر مربع صنایع دستی تولید می نمایند.

نظر شما درباره اين خبر:
  ارسال   صرفنظر  
بازگشت
شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
 
نظرسنجی
نظر شما در مورد وب سايت اداره کل امور عشاير در چيست؟
ارسال نظر

   
Copyright (c) 1403/02/01 اداره کل امور عشایر استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا